FOOD CONVENIENCE 2017

Spotkanie dostawców produktów convenience z kupcami z sieci handlowych

Food Convenience 2017

To jedyna w roku okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych i dotarcia do kupców z sieci handlowych.
  • spotkania biznesowe
  • zespół ekspertów
  • sieci handlowe
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

arrow_wdowiedz się więcej arrow_w zarejestruj się

Zapraszamy:

W czasie Food Convienience 2017 uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash, Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z BiałorusiBrnenka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronimia i Stokrotka.

Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule - wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Uczestnicy spotkań handlowych mieli dodatkową okazję do rozmów w czasie uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.

W czasie Food Convienience 2017 odbyło się ponad 300 zaaranżowanych rozmów.

Sponsor Food Convenience 2017

 

  

   

Dodatek o naszych targach i spotkaniach

Dziś (3 marca 2017)  w Gazecie Wyborczej ukazał się ośmiostronicowy dodatek o targach i spotkaniach odbywających 7-9

Sprawdź kto przyjdzie na Food Convience 2017

Zobacz kto będzie uczestniczył w rozmowach z kupcami z sieci handlowych oraz hurtowniami.

Swój udział

Czeska sieć Brněnka

Miło nam poinformować, że uczestnikiem spotkań będzie czeska Brněnka.

Sieć sklepów detalicznych istnieje od 1997 roku. Ale

Przegląd prasy

Trend convenience łączy się z ekologicznym

Wzrost zainteresowania produktami convenience wynika ze zmiany stylu życia Polaków, którzy coraz więcej pracują i ogólnie żyją coraz

Format convenience: Perspektywa dynamicznego rozwoju

Segment sklepów convenience jest coraz bardziej perspektywiczny. Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR w rozmowie

Rynek opakowań. Convenience - znaczy wygoda, poręczność, dogodność

W świecie żywności, opakowania convenience, to produkty jednorazowe, jednoporcjowe, do zjedzenia na ulicy lub podczas przerwy w pracy.
Partnerzy
Live Chat