FOOD CONVENIENCE 2017

Spotkanie dostawców produktów convenience z kupcami z sieci handlowych

Food Convenience 2017

To jedyna w roku okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych i dotarcia do kupców z sieci handlowych.
  • spotkania biznesowe
  • zespół ekspertów
  • sieci handlowe
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

arrow_wdowiedz się więcej arrow_w zarejestruj się

Zapraszamy:

W czasie Food Convienience 2017 uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash, Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z BiałorusiBrnenka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronimia i Stokrotka.

Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule - wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Uczestnicy spotkań handlowych mieli dodatkową okazję do rozmów w czasie uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.

W czasie Food Convienience 2017 odbyło się ponad 300 zaaranżowanych rozmów.

Partnerzy
Live Chat